Torsdag Eftermiddag



MMMMMM söttjej! Här ser ni ju hur håret blev, ganska kort men jag är nöjd!

Vi fick sluta 12 idag, bugar och bockar!
Dagen har rullat på och det grymma vädret gör att lekitonerna inte känns allt så långa faktikst. Finns dock en liten läxhög här jämte mig som jag ska ta tag i, men det är ju bagateller... nog om mitt tjöt om skolan!
Känns galet att det redan är fredag imorgon, veckan har bara swischat förbi. Nu ska jag käka lite mer glass innnan jag öppnar tyskaboken.
tjing 



Kommentarer
Postat av: emmet

åååh, glömde ju säga att det blev snyggt!!!!!! (dock tyckte jag att jag kunde fått ha klippt det..... jag HAR bra hår-kunskaper)

2011-03-17 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0