jag babblar på




Bilderna är ifrån en sen augustinatt i sommras. En kväll jag sent kommer glömma med en tjej som jag vet jag alltid har vid min sida!
Tittat igenom nästan alla bilder jag har från förra våren/sommaren. Att kunna vara ute sent in på nätterna utan att frysa, grilla med dem man tycker om allra mest och bara ta dagen som den kommer, sitta ute i solen och lyssna på musik och gå långpromenader och bada med Pepsi.
Det underbara är ju att det är inte långt kvar nu, även om det känns så...


SÅ, för att övergå till nuet för en liten stund. Jag måste beställa bussbiljett upp till P&L. Kan inte skjuta upp det längre, nu ska jag ta tummen ur!
Vad har ni för er denna onsdagskväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0